București. 08 decembrie 2023. Supermarketul online Sezamo oferă tuturor clienților care plasează o comandă în luna decembrie o experiență Premium de cumpărături: livrare gratuită, rapidă și cu beneficii exclusive, gratuit, pentru un an. Concret, abonamentul Premium oferă cumpărături nerestricționate, fără taxe, cu livrare gratuită, două comenzi fără valoare minimă a comenzii, patru livrări express gratuite și multe alte beneficii. Clienții care au achiziționat deja abonamentul Premium vor primi banii înapoi în contul de client sub formă de credite.
Economii de până la 2000 de lei pe an
Prin această mișcare menită să redefinească modul în care clienții experimentează cumpărăturile, supermarketul online ajută clienții ca în următorul an să economisească 1000 de lei în taxe de livrare, 950 de lei datorită reducerilor extra oferite abonaților, dar și 67,5 ore pe care nu le mai pierd în trafic sau căutând produsele dorite în mai multe magazine.
„Unul dintre cele mai așteptate beneficii ale abonamentului Premium este livrarea gratuită, care oferă înainte de orice timp, eliminând nevoia de a aștepta întreaga zi comanda și sosirea curierului, o schimbare revoluționară pentru toți cei nemulțumiți de incertitudinea livrărilor tradiționale. La asta se adaugă livrarea express, disponibilă gratuit de patru ori pe lună, care aduce clienților ceea ce au nevoie în maximum 2 ore, dar și posibilitatea ca de două ori pe lună să comande fără prag de comandă minimă”, a declarat Cristian Sălceanu, country manager Sezamo.
Prin abonamentul Premium, clienții se vor bucura de reduceri exclusive până la 20% la o selecție uimitoare de produse, inclusiv branduri locale, sprijinind astfel micii furnizori locali, fără a compromite calitatea.
“Această ofertă este dovada angajamentului nostru de a pune clienții pe primul loc. Serviciul Premium gratuit este doar începutul unor oferte menite să îmbunătățească experiența de cumpărături online. Ne străduim constant să oferim clienților, nu doar comoditate, ci o experiență de cumpărături online de neegalat. De la o gamă largă de peste 14.000 de articole, inclusiv produse unice, proaspete și artizanale, la livrarea rapidă, fiecare aspect al serviciului nostru este gândit pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri“, a declarat Cristian Sălceanu, country manager Sezamo România.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul colaborează cu furnizori și fermieri locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea, precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Sirio Organic, Rora sau Livada Domniței. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.
Angajamentul Sezamo față de sustenabilitate se extinde dincolo de produse către servicii. Clienții au opțiunea de a primi achizițiile în pungi reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie. Introducerea “Sloturilor ECO” le permite clienților să selecteze un interval de livrare în care curierii Sezamo deja au drum în direcția lor și să susțină astfel misiunea supermarketului online pentru o livrare mai eficientă și mai ecologică. Mai mult, flota de mașini Sezamo este compusă în întregime din vehicule electrice, minimizând emisiile și impactul asupra mediului. Și datorită faptului că mașina Sezamo poate transporta în jur de 11 achiziții într-un singur drum, reducem numărul de mașini din oraș.
*Serviciul express e disponibil în zonele Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Jos, Ștefăneștii de Sus, Afumați, Șindrilița, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, Cartierul Henri Coandă, Pipera, Cartierul Andronache, Pantelimon, zilnic între orele 09:00 – 21:00.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro
Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la office@sezamo.ro
Pentru întrebări de presă contactați-o pe Elena Filip la elena.filip@sezamo.ro