București, 28 februarie 2022 – Orange și operatorul de servicii fixe, Telekom Romania Communications, au parcurs etape importante începând cu 30 septembrie 2021, pentru le asigura clienților și partenerilor o experiență unitară. Astfel, compania anunță schimbarea numelui Telekom Romania Communications și, din 28 martie 2022, unificarea principalelor canale de contact pentru clienții ambelor companii. Aceste modificări nu au impact în oferta clienților, ce rămâne neschimbată.
Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications
Compania Telekom Romania Communications se redenumește Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acționarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine după ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, București, România.
Orange Romania Communications va continua să funcționeze separat, ca o subsidiară a Orange România. Cele două companii au obiectivul comun de a fi alegerea preferată a clienților pentru servicii convergente pe piața românească, precum și acela de a fi un partener de încredere pentru afaceri și administrația publică.
Această modificare aduce schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienților și a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conține brandul “Telekom”.
Unificarea canalelor de contact pentru clienții Orange Romania Communications
Din data de 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media.
Pentru asistență telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienți, apelabil gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale. În același timp, website-ul oficial pentru ambele companii va fi www.orange.ro. Informații privind privind procesul de tranziție vor continua să fie disponibile pe website-ul www.HelloFix.ro.
Pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) va fi spațiul online de întâlnire al celor care doresc să fie la curent cu activitatea, produsele și serviciile Orange. Echipa dedicată va răspunde prompt mesajelor și solicitărilor primite pe acest canal digital.
În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse și magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleași elemente și materiale de brand precum Orange shops.
Detalii complete privind canalele de contact sunt disponibile pe www.HelloFix.ro, dar și pe www.orange.ro/contact.
„Din 30 septembrie 2021 am început să scriem împreună cu echipele noastre reunite, Orange și Orange Romania Communications, povestea comună, cu ambiția de a fi prima alegere a clienților pentru servicii convergente din România. Schimbările anunțate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaștere, de înțelegere a proceselor și sistemelor, de transformare și stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienților o experiență unitară, superioară. Am parcurs acești pași interni de aliniere pentru ca începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziția clienților și partenerilor noștri canale și puncte unice de asistență, precum și aceeași experiență de calitate furnizată de o echipă unită și bine pregătită. Continuăm călătoria noastră împreună cu aceeași dedicare și cu obiective clare”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.