București, 30 iulie 2024. Supermarketul online Sezamo oferă o garanție fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potențialii clienți nemulțumiți de calitatea produselor vor primi 200% rambursare. Supermarketul online este convins de calitatea produselor sale și mizează pe sistemul logistic inovator, care reduce semnificativ timpul petrecut de la producător până la ușa clienților. Aceștia primesc direct la ușă fructe și legume chiar și la 6 ore de la recoltare, și pâine proaspăt coaptă în doar 2 ore.

Mecanismul campaniei este simplu, iar transparența este prioritară: orice client care este nemulțumit și solicită rambursarea unuia sau mai multor produse alimentare din categoriile fresh și băcănie va primi banii înapoi dublu pentru acele produse. Oferta este disponibilă până la finalul lunii august.

Campania se axează pe asigurarea clienților că pot achiziționa cele mai proaspete produse alimentare direct la ușa lor, de la pâine crocantă și legume de la ferme locale, până la carne suculentă de la mici măcelării și produse tradiționale de la cei mai buni artizani locali. Supermarketul online garantează că produsele sunt proaspete, iar dacă vreun produs nu corespunde așteptărilor, oferă rambursare dublă pentru el.

În ultimele șase luni, principalele motive de reclamanții au reprezentat doar 1,5% din totalul comenzilor, iar în ceea ce privește opțiunile de compensare alese de clienți, 8% optează pentru o livrare nouă, 3% pentru rambursarea banilor pe card, iar 89% preferă creditele în contul lor Sezamo.

„Suntem atât de siguri de calitatea și prospețimea produselor noastre, încât am decis să mergem și mai departe, oferindu-le clienților noștri șansa de a testa serviciul Sezamo fără niciun risc. Prin ‘Provocarea Sezamo’, îi încurajăm pe toți clienții să comande și să testeze, iar dacă nu sunt complet mulțumiți, vom rambursa dublul sumei plătite”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Sezamo se angajează să ofere o experiență de consum fără griji, cu posibilitatea de a gestiona reclamațiile direct din contul de client, fără a fi necesare apeluri telefonice sau discuții suplimentare. Astfel, 60% dintre reclamații sunt soluționate prin intermediul aplicației, consolidând astfel poziția de lider a Sezamo în ceea ce privește serviciul clienți eficient și accesibil.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea și are cel mai mare sortiment BIO. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Samsung Electronics lansează carduri microSD de 1 TB cu performanță îmbunătățită și capacitate mai mare
Next post Axis Communications extinde portofoliul de camere body warn, dedicat fortelor de ordine si securitate