Razer își propune să realizeze o reducere absolută a emisiilor cu 90% și o reducere a intensității emisiilor indirecte cu 55% trecând la energie regenerabilă curată și integrând materiale reciclate în produse.

Toate liniile de produse noi din cele trei categorii de bază PC – mouse-uri, tastaturi și căști – vor include până la 85% materiale reciclate în modelul de bază. 

Razer™, brandul lider la nivel global de lifestyle pentru gameri, a anunțat progrese semnificative în planul de sustenabilitate pe zece ani, cu ocazia Zilei Pământului 2024. Planul de sustenabilitate al Razer cuprinde un set de obiective concentrate pe minimizarea impactului asupra mediului în toate etapele de viață ale produselor, operațiunilor și lanțurilor de aprovizionare. De asemenea, Razer a anunțat restructurarea liniilor sale de producție pentru a integra până la 85% materiale reciclate în trei categorii principale de produse pentru PC: mouse-uri, tastaturi și căști.

Obiectivul Razer pentru reducerea temperaturii cu 1,5 grade Celsius demonstrează că obiectivele sale de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră sunt conforme cu obiectivul Paris Climate Accord. Obiectivele pentru 2030 au fost validate de inițiativa Science Based Target (SBTi) ca fiind aliniate la traiectoria către 1,5 grade Celsius, demonstrându-și dedicarea în promovarea unor acțiuni cu un impact real asupra climei, care sunt conforme cu cele mai recente studii științifice despre climă. În plus, Razer își dezvoltă agenda de a construi un viitor sustenabil pentru gaming prin inovații revoluționare și soluții de sustenabilitate, folosind materiale reciclate în produsele sale.

Prin stabilirea materialelor reciclate ca standard în întreaga noastră gamă de periferice și alinierea cu angajamentul pentru Business Ambition for 1,5°C, ne angajăm să folosim platforma noastră pentru a stimula schimbările pozitive pe care milioane de gameri le doresc pentru planetă” a declarat Kenneth Ng, Global Sustainability Lead la Razer. „Efectul cumulativ al încorporării materialelor reciclate într-o gamă mai largă de produse extinde semnificativ impactul pozitiv al brandului Razer asupra mediului. Facem acest lucru în speranța de a încuraja fiecare jucător să facă alegeri conștiente pentru o experiență de gaming mai sustenabilă.”

Razer s-a angajat în campania Business Ambition for 1.5 degree a SBTi și a început reducerea emisiilor la nivelul întregii companii, ceea ce dovedește angajamentul său de a aborda schimbările climatice în toate operațiunile implicate. Această mișcare plasează Razer pe lista companiilor globale care își îndreaptă eforturile spre un viitor mai sustenabil și mai durabil. În plus, angajamentul se extinde dincolo de alinierea cu standardele internaționale printr-un proces riguros de validare – SBTi a confirmat natura ambițioasă a obiectivelor bazate pe știință ale Razer, consolidând poziția brandului în promovarea acțiunilor cu un impact real asupra climei.

Obiectivele validate ale brandului Razer vizează emisiile din întreaga sa activitate comercială, inclusiv creșterea anticipată. Pentru emisiile operaționale, Razer și-a propus un obiectiv impresionant de reducere absolută a emisiilor cu 90% față de nivelul de referință din 2019. În plus, brandul își propune o reducere a intensității emisiilor indirecte în lanțul său valoric în amonte și în aval cu 55% până în 2030, măsurată de asemenea față de nivelul de referință din 2019. Pentru a atinge aceste obiective, Razer implementează o strategie care include trecerea la energie regenerabilă curată în toate birourile corporative, integrarea materialelor reciclate în produse, priorizarea metodelor de transport mai puțin intensive din punct de vedere al carbonului (cum ar fi transportul maritim) și promovarea activă a participării în programele de returnare și reciclare. Recunoscând importanța colaborării, Razer implică activ lanțul său de aprovizionare, încurajând utilizarea plasticelor reciclate și stabilind canale de comunicare clare pentru raportarea datelor și urmărirea progresului.

#GoGreenwithRazer, Razer’s 10-year Sustainability Roadmap 

Sub sloganul #GoGreenWithRazer, planul de sustenabilitate pe zece ani al Razer își propune să protejeze natura și mediul înconjurător – asigurând o lume mai curată și mai verde, pentru ca generațiile viitoare să se poată bucură de gaming.

Încorporarea materialelor reciclate în întreaga gamă de periferice PC reprezintă doar un pas în angajamentul de sustenabilitate Razer. Se estimează că după un an de implementare a schimbărilor tehnice pentru integrarea materialelor reciclate, 65% din volumul anual de expediere al Razer va consta în materiale reciclate. Razer a mers și mai departe de operațiunile proprii, conducând activ eforturile de sustenabilitate la nivelul întregii industrii. Acest lucru include colaborarea cu furnizori care împărtășesc angajamentul brandului, stabilind un nou standard de aprovizionare responsabilă în întregul lanț de aprovizionare.

Sprijinit de o comunitate de gaming puternică, la fel de preocupată de un viitor mai sustenabil, Razer încurajează gamerii să se implice în proces. Prin eliminarea plasticului din ambalaje, optimizarea dimensiunii ambalajelor, designuri minimaliste și utilizarea hârtiei certificate FSC cu cerneală de soia, Razer a redus continuu amprenta de carbon. De asemenea, Razer oferă opțiuni de reciclare accesibile și programe de recompensare pentru a stimula eliminarea responsabilă a produselor sale. Opțiunile de reciclare diferă în funcție de piețele locale.

Pentru mai multe informații despre planul de sustenabilitate pe 10 ani #GoGreenwithRazer, accesează https://www.razer.com/go-green.

MATERIALE MEDIA

Descarcă imaginile de aici.

DESPRE RAZER

Razer™ este brandul de lifestyle lider mondial For Gamers. By Gamers.

Sigla cu șarpele cu trei capete a Razer este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri în comunitățile globale de gaming și esports. Cu o bază de fani care se întinde pe fiecare continent, compania a proiectat și construit cel mai mare ecosistem din lume, orientat către gameri, care cuprinde hardware, software și alte servicii.

Hardware-ul premiat de la Razer include periferice de gaming de înaltă performanță și laptopuri pentru gaming Blade.

Cu peste 200 de milioane de utilizatori, platforma software Razer include Razer Synapse (o platformă Internet of Things), Razer Chroma RGB (un sistem de tehnologie cu iluminare RGB proprietar care suportă mii de dispozitive și sute de jocuri/aplicații) și Razer Cortex (un optimizator și launcher de jocuri).

Razer oferă, de asemenea, servicii de plată pentru jucători, tineri, millennials și generația Z, prin Razer Gold – unul dintre cele mai mari servicii de plată pentru jocuri din lume.

Razer se dedică pentru un viitor durabil și își asumă responsabilitatea prin mișcarea #GoGreenWithRazer. Brandul își propune să minimizeze impactul asupra mediului prin diferitele sale inițiative, care includ utilizarea materialelor reciclate, design responsabil și încurajarea eliminării responsabile a produselor.

Fondată în 2005, Razer are sediul central dual în Irvine, California și Singapore, cu sedii regionale în Hamburg și Shanghai și 19 birouri la nivel Mondial.

Razer — For Gamers. By Gamers.™  

press.razer.com

# # #

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Până pe 30 aprilie, profesorii își pot rezerva locul, în exclusivitate, la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa
Next post Creativitate fără limite cu noua serie de monitoare AOC Graphic Pro U3