- Pe termen scurt, Flanco va integra în portofoliul său de produse noi categorii precum Jucării, Puericultură, Detergenți, Cosmetice, Sport, Bricolaj, Casă și Grădină, Hrană animale, Birotică, Papetărie, Carte, Anvelope și Accesorii Auto
- Noi platforme majore integrate în easySales vor fi anunțate în conferința eCommerce Talks by easySales din 31 octombrie
București, 28 octombrie 2022 – Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează marketplace-ul Flanco, ce va integra, pe termen scurt, noi categorii de produse.
„Suntem în permanentă dezvoltare a platformei noastre și astăzi adăugăm un nou nume cu reputație solidă pe piața noastră – Flanco. Continuăm să deschidem noi canale, piețe și oportunități pentru clienții noștri, iar acum integrăm un marketplace care este mult mai mult decât despre electronice și IT, ci un adevărat one-stop-shop online, pentru cele mai importante nevoi ale românilor”, declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
easySales va anunța și alte noi integrări majore în platforma proprie, în cadrul evenimentului eCommerce Talks. Conferința organizată de easySales ajunge la a treia ediție și este susținută de partenerii: Gomag, Innoship, Soline, DPD, ConvKit, Packeta, Releva, Aqurate, MerchantPro, GunMedia, Simplify by KLG, Reefkig, Flanco, 2Ship și SMSO.
„Alături de investițiile în canalele de vânzare de tip crossborder și magazinele fizice, extinderea gamei de produse prin dropshipping este o altă verticală importantă în jurul căreia Flanco își construiește strategia pe următorii ani. Ne propunem să ne dezvoltăm atât componenta tradițională – gama electro-IT, cât și să ne optimizăm mixul de produse și servicii asociate, astfel încât să le oferim clienților noștri soluții complete. Pe termen scurt, avem în vedere adăugarea de noi categorii, precum: Jucării, Puericultură, Detergenți, Cosmetice, Sport, Bricolaj, Casă și Grădină, Hrană animale,Birotică, Papetărie ,Carte, Anvelope și accesorii Auto . easySales este soluția care generează o punte de legătură rapidă și eficientă între furnizor și Clientul Flanco, eficientizând toate fluxurile din procesul de integrare începând de la listarea automată a produselor, preluare și procesare comenzi respectiv livrare către Clientul final”, spune Radu Bercea, Director Canale Digitale, Flanco.
Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 154 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 109 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro sau paginile de Facebook şi de LinkedIn.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com.