Erka Synergy Communication este o agenție de publicitate atipică cu instrumente de advertising out of the box – menite să aducă consumatorul aproape de branduri și artă/cultură. Divizia dedicată co-producției cinematografice a agenției susține un ecosistem favorabil filmului independent, noua producție Secretul lui Zorillo fiind o dovadă în acest sens; aici agenția a reușit alături de co-producători precum Papa Pictures, Alin Panc, Văru Sandel, Cosmin Seleși, Statictree Pictures, Grivița Studio și Asociația Centrul de Arte Vizuale Transilvania Art, să construiască o poveste amuzantă dar cu bază istorică. La momentul actual, Erka are mai multe proiecte de film în curs: Remisivir, care a luat un Remi Gold la Festivalul de Film de la Hudson, Vineri 3 – o trilogie care va fi lansată pe piață la sfârșitul anului 2022, Zero, Matilda (selecționat la Festivalul l’Europe autour de l’Europe).
Scenariul este scris de George Lungoci, iar regia îi aparține lui Eugen Dediu. În rolurile principale se regăsesc Alin Panc, Alexandru Pop (Văru Săndel), Iulian llinca, Cosmin Seleși, George Robu, dar și Lora, Laura Cosoi, Cove și Dorian Popa.
Pelicula va fi difuzată și de trustul ProTV. De asemenea, se lucrează deja la parteneriate cu platformele internaționale de video on demand, precum Netflix.
Un scurt synopsis al noului film româneologizați, finalizează un ultim proiect secret: “Marea Călătorie”. Ghidați de Zamolxis, această călătorie spre fața ascunsă a Lunii ar putea schimba lumea.
Pentru ca această aventură să fie o reușită, Zorillo, Zdrelos și Bezmetis primesc misiunea periculoasă de a găsi pârșul argintiu din valea Pizmei. Căutarea lor se complică în momentul în care romanii, conduși de Împăratul Traian, anunță vizita iminentă a acestuia în Dacia, cu scopul de a fura comoara tehnologică pe care o dețin dacii…
Filmările au avut loc în vara anului 2021 la Geoagiu-Băi, Jud. Hunedoara, iar întreg bugetul de producție a fost asigurat din fonduri private. Ideea acestui film s-a născut din dorința de a aduce în lumină câteva trăsături de caracter ale strămoșilor noștri, într-un mod auto persuasiv și cu mult umor, dar și cu scopul de a promova frumuseţile României.
Cei interesați să devină parteneri ai peliculei sau a viitoarelor proiecții semnate de Erka pot obține mai multe detalii de la Ruxandra Șerban – ruxandra.serban@erka.agency . “Am un imens respect pentru toți partenerii noștri care au aceeași sensibilitate ca noi pentru proiectele artistice și care doresc să se implice în realizarea acestora, cinematografia și publicitatea fiind două industrii destul de apropiate, care se pot mixa, dând posibilitatea clientului să fie propulsat la un alt nivel.
Utilizatorii acordă o atenție deosebită filmelor, serialelor sau show-urilor TV pe care le urmăresc, mai ales în contextul actual cand petrecem mai mult timp în casa. Este un adevăr incontestabil. Prin integrarea promovării prin film în mixul de comunicare, brandurile pot capta atenția utilizatorilor fără a-i distrage pe aceștia de la obiectivul principal: divertismentul. Potrivit unei analize Forbes.com, cel puțin din acest motiv, în 2020, product placement-ul, una dintre posibilitățile de promovare pe care filmul o conferă, este una dintre modalitățile cele mai influente de a ajunge, în mod organic, la consumatori. Tocmai de aceea, noi oferim posibilitatea de implicare in proiect, chiar și după ce acesta a fost produs. Pentru Secretul lui Zorillo avem în plan și proiecții de film co-branduite în orașele în care nu există cinematografe, e o acțiune de marketing care aduce vizibilitate partenerilor dar și o stare de bucurie sinceră pentru cei care nu au un cinematograf aproape de ei.
Și să nu uităm că platforme media over-the-top (OTT) precum Netflix sau Amazon atrag atenția utilizatorilor lor. Aceeași analiză Forbes.com arată că în prezent Netflix are peste 158 de milioane de abonați la nivel internațional. Iar această cifră vorbește de la sine despre potențialul marketing-ului in-media și despre puterea acestuia. Sperăm ca pe viitor, cât mai mulți să ni se alăture și tocmai de aceea punem la dispoziție diferite metode de implicare“ a declarat aceasta.
# # #
Înființată în anul 2004 drept o agenție de publicitate, la 17 ani distanță, Erka a devenit o agenție independentă de marketing integrat specializată în oferirea de soluții creative pentru branduri de top. În prezent, Erka operează prin 2 birouri – unul în România și unul în Franța (Paris) și reunește peste 100 de experți în domeniul comunicării și din industriile creative din peste 15 țări din Europa.
Principalele tipuri de servicii pe care le oferă în prezent Erka clienților săi sunt structurate pe patru direcții strategice: strategie și creație (strategie de business, strategie de marketing si comunicare, strategie de brand, poziționare, naming, identitate vizuală, packaging și copyright), digital (strategie de comunicare digitală, de social media și performanță, user experience, design, web design și influence marketing ), print și producție (design grafic, print, audio, video, web) și alte servicii (BTL/activări, trade marketing, marketing sportiv și sponsorizări, media și PR).
Erka Synergy Communication a intrat din 2013 și pe piața co-producției cinematografice. A susținut mai multe proiecte producții independente de film, care au adus un nou curent pe piața din România și care s-au bucurat de un real succes: “Love Building”, care a fost distribuit în cinematografe, pe PRO TV, HBO si Netflix, “Alt Love Building”, “Două Lozuri”, care a fost distribuit în cinematografele din România, Italia și, de puțin timp în SUA, pe HBO, PRO TV și Netflix.
Lansarea oficială din 22 aprilie, desfășurată la nivel național în peste 80 de săli de cinema din rețelele Happy Cinema, Rafef, Cinema Palace, Cityplex, Cineplexx îi așteaptă cu drag pe toți cei care vor să vadă o comedie modernă dar cu rădăcini istorice. Echipa filmului, partenerii și presa sunt așteptați la premiera filmului, pe 18 aprilie în Veranda Mall, eveniment cu acces dedicat pentru aceștia.