TCL își dezvăluie mult-așteptatul program european de Brand Ambassador ”Display Greatness”  pentru 2020/2021

București, 04 septembrie 2020 TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, și-a anunțat parteneriatul cu șase dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume. Noul program de Brand Ambassador pentru 2020/2021 reconfirmă angajamentul TCL față de comunitatea de consumatori, fiind un lider în tehnologia de afișare, oferind una dintre cele mai performante experiențe de vizionare a sportului și derulând numeroase parteneriate sportive în ultimii ani.

Mijlocașul francez Paul Pogba, portarul italian Gianluigi Donnarumma, atacantul polonez Krzysztof Piatek, căpitanul echipei de fotbal a Angliei Harry Kane, mijlocașul spaniol Saúl Ñíguez și atacantul german Marco Reus sunt noii ambasadori TCL.

Aceste talente sportive remarcabile au fost alese datorită spiritului lor de echipă, a angajamentului și motivației în obținerea excelenței, atât pe teren, cât și în afara lui, și datorită interesului lor personal pentru tehnologie. Acești jucători sunt cei mai buni în segmentul lor de activitate și fiecare dintre ei întruchipează ideea că orice detaliu contează. Colaborarea cu asemenea talente, cu jucători pasionați de tehnologie, îi inspiră pe inginerii TCL să performeze în activitatea lor, împingând limitele posibilului în tehnologie.

Campaniile publicitare care vor include echipa de ambasadori TCL, formată din acești jucători de renume, vor rula în online și offline până în iulie 2021, acoperind întregul sezon de fotbal UE 2021.

„Suntem onorați să îi primim pe acești șase fotbaliști talentați în echipa TCL, ca ambasadori ai brandului.  TCL este, de altfel, unul dintre jucătorii dominanți din industria TV și un lider pe piața electronicelor de consum, asigurând utilizatorilor accesul la un stil de viață inteligent, prin intermediul tehnologiilor inovatoare”, a declarat  Kevin Wang, CEO TCL Industrial Holdings. „Prin acest program de Brand Ambassador, în care i-am adus împreună pe Paul Pogba, Gianluigi Donnarumma, Krzysztof Piatek, Harry Kane, Saul Ñíguez și Marco Reus, sportivi de prim rang, TCL își reafirmă angajamentul față de misiunea <<Display Greatness>> prin intermediul sportului și anticipează un 2021 captivant și memorabil prin competițiile internaționale ale cluburilor și echipelor naționale din Europa.” – au adăugat reprezentanții TCL.

Gama de produse TCL este partenerul ideal pentru sport și divertisment, datorită calității excelente a imaginii și experienței de afișare premium, oferite pe orice tip de ecran, fie televizor, fie dispozitiv mobil TCL. În plus față de televizoarele și smartphone-urile TCL, acest parteneriat presupune și promovarea altor categorii de produse, de la căști și soundbars, până la electrocasnice. Fiecare ambasador de brand va crea conținut exclusiv pentru a fi distribuit pe rețelele de socializare.

Declarațiile Ambasadorilor TCL

Paul Pogba a declarat, cu privire la parteneriatul cu TCL: „Sunt încântat să am această șansă de a fi Ambasador al TCL. Este minunat să lucrezi cot la cot cu o companie atât de dedicată oferirii de experiențe de calitate suporterilor noștri.”

Gianluigi Donnarumma a comentat: „Sunt încântat să am această șansă de a fi partener cu un brand care pune excelența și calitatea remarcabilă mai presus de orice și de a ajunge, și pe această cale, la fanii fotbalului.”

Krzysztof Piatek a completat: „Viziunea TCL de a arăta măreția momentelor și lucrurilor pe care le facem se aliniază căutării mele continue de a atinge excelența. Este o plăcere să colaborez cu o companie care este motivată de depășirea standardelor și se responsabilizează să asigure oportunități de colaborare excepționale prin și pentru sport.”

Vorbind despre parteneriat, Harry Kane a declarat: „Sunt încântat să lucrez cu echipa TCL EU. În aceste perioade incerte, este minunat să te alături unui brand atât de dedicat excelenței, calității și oferirii de experiențe extraordinare, pozitive și memorabile fanilor.”

În ceea ce privește rolul său de ambasador al TCL, Saul Ñíguez afirmă: „Sunt fericit și onorat să încep această colaborare cu TCL! Împreună vom face din aceasta o experiență interesantă pentru consumatori, pe care ei o vor împărtăși împărtăși cu familia și prietenii, răspândind pasiunea pentru sport. Sperăm că ne veți fi alături în această aventură care se anunță exuberantă și plină de reușite.”

Marco Reus a adăugat: „Aștept cu nerăbdare să lucrez cu TCL – mai ales în aceste vremuri incerte, este important pentru mine să am alături un partener puternic precum TCL și să împărtășesc cu toți fanii sportului o energie pozitivă, alături de entuziasmul și pasiunea pentru fotbal.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post TCL își consolidează traseul AI x IoT cu inovațiile de top pentru o viață inteligentă, prezentate la IFA 2020
Next post Allview a dat start campaniei „Back to School”